How To Update Xiaomi Mi 4s/4i/4 to MIUI 8 - officially

How To Update   Xiaomi Mi 4s/4i/4 to MIUI 8 - officially


Do you want to learn How To Update  Xiaomi Mi 4s/4i/4 into MIUI 8 . Then guys you have landed at the right place .Today In this guide we will teach you to update Xiaomi Mi 4s/4i/4  to MIUI 8 Marshmallow. So lets start with How To Update Xiaomi Mi 4s/4i/4  to MIUI 8.

MIUI 8 Update For Xiaomi Mi 4s/4i/4  Mediatek And Snapdragon



how-to-update-xiaomi-mi-4s4i4-to-miui-8


Xiaomi Xiaomi Mi 4s/4i/4 is currently running on MIUI 7 ROM which runs pretty smooth and runs without lagging. But Now you can even Update Mi 4s/4i/4 To MIUI 8. Thats why we are here with  a Guide On  How To Upgrade Xiaomi Mi 4s/4i/4 To MIUI 8.

how-to-update-xiaomi-mi-4s4i4-to-miui-8


Before Learning To Upgrade Xiaomi Mi 4s/4i/4 To MIUI 8.  Lets have a look at it price specification.
Xiaomi Mi 4s Specification:-
Xiaomi Mi 4s comes with a 5 inch display and 441 pixel density and 1080x1920 screen resolution. Xiaomi Mi 4s aslo support multi touch.  under the hood of Xiaomi Mi 4s is a snapdragon chipset and a quad core processor. Xiaomi Mi 4s internal memory is 64 Gb and 3Gb RAM. Xiaomi Mi 4s is packed with a 13 Mp camera and a 5 mp Selfie camera. Xiaomi Mi 4s is powered with 3260 mAH Battery.
How To Update Micromax Canvas Spark 3 To Marshmallow

Xiaomi Mi 4i Specification:-
Xiaomi Mi 4i comes with 5 inch screen display and 441 pixel density it can even support multi touch and it comes with corning glass. Xiaomi Mi 4i Uses snapdragon processor and  1.7 quad core CPU. Xiaomi Mi 4i comes with 16/32 Gb internal memory and a 2Gb RAM. Xiaomi Mi 4i comes with 13 MP primary camera and a 5Mp secondary camera. Xiaomi Mi 4i also support quick charging. Xiaomi Mi 4i is powered with 3120 mAh Battery.

 MIUI 8 Update for  Xiaomi Mi 4s/4i/4 all version

  • Make a backup all the data of Xiaomi Mi 4s/4i/4 before updating it.
  • Charge Your Xiaomi Mi 4s/4i/4 To 100% to update Xiaomi Mi 4s/4i/4 To MIUI 8.


How To Install MIUI 8 To Xiaomi Mi 4s/4i/4

how-to-update-xiaomi-mi-4s4i4-to-miui-8

  • Go to updater app to update Mi 4s/4i/4 to MIUI 8
  • Now open updater app.
  • Now click on search for MIUI 8 update for Xiaomi Mi 4s/4i/4.
  • It will show that MIUI 8 Update is available for  Xiaomi Mi 4s/4i/4.
  • Download will take some time .
  • We would recommend you to use 3G or Wifi
How To Download Update For MI4 From Website
  • Go to miui website and download MIUI 8 update from Here.
  • Now put the update in phone storage.
  • Go to update app and click on options.
  • Now choose"choose update package".
  • Installation of MIUI 8 on MI 4 will start.
So this was our guide on How to update Xiaomi Mi 4s/4i/4 To MIUI 8 officially.  Hope you liked our post on How to update Xiaomi Mi 4s/4i/4 to Miui Marshmallow.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Posts